breadcrumbs_revolution_theme

Гарантійні умови

На всю продукцію в нашому інтернет-магазині ми надаємо гарантію терміном 12 місяців. Протягом цього часу Ви можете звернутися до нас за гарантійним ремонтом або сервісним обслуговуванням Вашого електроінструменту. Протягом усього гарантійного терміну Ви гарантовано отримуєте якісний сервіс і безкоштовне усунення можливих дефектів або поломок.

На всі товари, які представлені в нашому інтернет-каталозі поширюється Закон України «Про захист прав споживачів». Ми керуємося всіма положеннями цього закону і просимо їх дотримуватися і наших покупців.

Гарантія не поширюється на:

  • товари з механічними пошкодженнями і слідами вскриття
  • товари зі слідами потрапляння всередину сторонніх предметів, рідин або комах
  • товари в разі порушення правил зберігання і експлуатації, а так само нецільового використання
  • на витратні матеріали: ножові блоки, шнури живлення, насадки, гребінці і браши, масла і рідини
  • товари після ремонту в іншому сервісному центрі
  • на цілісність покриття нагрівальних елементів виробів

* ми отримуємо продукцію від офіційних імпортерів України і передаємо гарантійне та сервісне обслуговування в їх сертифікований сервісний центр. Тому, якщо Ви вирішите відремонтувати свій інструмент в іншому сервісному центрі, то такий інструмент ми не приймемо на ремонт.

Умови, при яких ми знімаємо гарантію з продукції:

  • виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту в іншому сервісному центрі
  • при допущенні порушень правил експлуатації, наведених в технічній документації на виріб, а так само при використанні не за призначенням
  • при виявленні внесених змін в конструкцію, електричні схеми виробу, за винятком тих випадків, які описані в документації до виробу.

Дані умови не суперечать законним правам споживача, надані йому чинним законодавством України. Магазин не несе відповідальності за зовнішній вигляд виробу при зверненні в сервіс, якщо відсутня оригінальна упаковка виробу.

Порядок звернення до сервісу

Якщо так сталося, що ваш виріб не функціонує належним чином або зламався, Вам необхідно зробити наступне:

  • звернутися по телефону або будь-яким іншим зручним для вас способом в магазин (можливо поломки як такої немає - бувають різні випадки)
  • отримати від менеджера реквізити, на які необхідно відправити виріб
  • вкласти в оригінальну упаковку виріб, накладну магазину і записку із зазначенням причини звернення в сервіс (описати що не так з виробом)
  • відправити посилку Новою Поштою